måndag 27 oktober 2008

Måndag

Idag kom den riktiga hösten till Kristianstad.
Äntligen är det höstlov.

Idag mötte jag Malin och Mimmi på stan innan vi gick till Barbacka för att pimpa våra cyklar.
Vi var i princip de äldsta om man bortser från småbarnens föräldrar..
Imorgon är det tävling om vem som pimpat sin cykel bäst, jag är en skitdålig förlorare, så jag hoppas verkligen att jag eller Mimmi vinner.. Haha.

Jag har börjat planera julklappar idag och beställt två stycken!
Det är 5 veckor till första advent minsann..

På onsdag drar jag till Köpenhamn, med eller utan Jon.
Och det kommer vara utomordentligt underbart.

Jag älskar Köpenhman
Jag älskar regn och grå himmel när löven täcker marken.
Jag älskar hösten.
Jag älskar livet.

Puss på dig.
Puss att du läser min blogg!

Inga kommentarer: