måndag 6 juli 2009

Lugn måndag: 19.49

Såhär ser ett organiserat kaos ut.

Såhär ser jag ut.

Så här ser huset ut som vi flyttar in i om 9 dagar..


Idag vaknade jag upp och tvingade min nallebjörn till sovmorgon.
Jag åkte till sjukan och fick ett lugnande medel till min psoriasis. Och så framkallade jag studentfoton, och åt hos min syster med pojkvän.
Nu sitter jag i min bröllopsyra och tittar på vigsel och förlovningsringar. (H E R R E G U D vad det finns fula ringar.) Och samtidigt skrattar jag åt mitt organiserade kaos i mitt smyckesskrin. Nej, idag är jag så jävla ointressant så att det gör ont. Men nu ska jag och min kära vän Hampus gå ut i regnet & sällskapa bönderna på stadens festival.

9 dagar kvar tills min kärlek och jag är ett,
utan något avstånd eller komplikation.


Puss.

2 kommentarer:

annie sa...

jag ska ha sex med ditt hus

FAVORITLOUISE sa...

Det hoppas jag