tisdag 28 juli 2009

Tisdag.



(Läs inte detta, jag svamlar)

Oj oj oj. Gud vad jag är trött.

Jag går upp klockan fem på morgonen och slutar klockan tre. Jag åker lastbil, jag är miljöarbetare i två veckor. Det är hemskt, men vad gör man inte för pengar när man är sjutton ynka panka år?

Dessutom missar jag emmaboda, dessutom åker Pippi iväg snart. Dessutom har jag ingen tid för att träffa någon, då vi spelar på grand nu och eftersom jag är helt slut efter jobbet.
Men en hemlis är att sista Grand spelningen är imorgon, HALLELUJA!

Och när man går runt i förstora shorts, t-skjorta och stålhättskor hela dagarna, längtar man efter att klä upp sig. Speciellt när man har ett par 14-håls kängor som står nya i hallen.

Idag fick jag även veta att jag kanske ska åka med ett segelflygplan och fotografera.. det hade varit så in i bombens coolt!

Inga kommentarer: