onsdag 5 augusti 2009

Känsliga läsare varnas för stötande innehåll.

Ett inlägg till Bagge:
Idag åkte jag buss från jobbet, jag hade varit kissig hela dagen,
dessutom har jag mens, då får jag ibland lätt diarré som kommer och går.
Men när jag satt på bussen blev jag både och samtidigt, kissig och diarreíg.
Jag försöker desperat att få tankarna på något annat och läser en helt otroligt ointressant artikel om Paul Anka och någon svensk Anna (haha, typiskt.). När jag har läst klart den utan resultat tittar jag ut och märker att bussen åkt förbi min hållplats. AHHHHHHH!
Så jag trycker på stopp knappen, hoppar snabbt av men inser att om jag springer så kommer jag g a r a n t e r a t bajsa på mig.
Så jag skyndar så gott det går och sätter nycklarna i dörren, SPRINGER IN GENOM LILLA HUSET, glider igenom svängen i köket (ramlar nästan) drar ner byxorna OCH HINNER.
dam dam daaa!


Jag vann.

Inga kommentarer: