onsdag 10 februari 2010

Innanför pannbenet.

Snygglouise säger: sluta upp med tramserierna! Raka benen, färga håret och noppa ögonbrynen.

FulLouise säger: Nej, jag är fin som jag är, man behöver inte göra något sånt för att acceptera sig själv.

Snygglouise säger: Men vadå, har du sett dig i spegeln?

FulLouise säger: Tjaa... ja..

Snygglouise säger: Så du är söt i päls och råttfärgat hår?

FulLouise: Ja.. ibland.

Snygglouise: Tror du det räcker? "ibland". Lägg ner och samtidigt som du gör det kan du passa på att gå ner några kilo, skaffa en randig tröja på Bikbok också. Sminka dig får du också lära dig göra varje morgon. Foundation är ett måste.

FulLouise: Men jag vill inte..

Snygglouise: Men var ful och olyckad då, loser.Du har enorma vader.

2 kommentarer:

agnes sa...

jag älskar fullouise, för hon är min favoritlouise!

Karinkanin sa...

I mina ögon finns bara Finlouise men jag känner igen den där lilla fula jävlen (han brukar sitta på min axel ibland) men då knuffar jag till honom så han ramlar och då känns det lite bättre.

Och randiga tröjor är, indie eller ej, så INTE INTE.