måndag 1 mars 2010




Min kompis Jonatan har ett
projektarbete där han ska
anordna en fotoutsällning
med både hans och andras foton.
Jag har äran att vara med
och
ska ställa ut dessa bilderna.

Vernissagen är på onsdag klockan
åtta
och de andra utställarna är
Sebastian Fritzon &
Maria Andersson


________
Välgörenhetsaktion samt fotoutställning!

saecula saeculorum -
Latin för evigheters evighet. Men även namnet på min fotoutställning! Jag tror att en evighet för oss människor måste vara våra liv. Jag menar ingen vet vad som händer efter det att vi dör men jag tror att i den tiden vi faktist lever måste vi ta vara på varandra. Därför har jag denna utställning dels för att jag vill se om folk uppskattar mina bilder men även för att jag vill försöka få ihop lite pengar till de som inte har det lika bra som oss här i Sverige!

Inga kommentarer: