måndag 15 februari 2010

12 februari 2010




Den 12 februari var det dags för fest hos Stina.
Det var förfest hos Fia och sen bar det av till Åhus.
Vägen dit var spännande, jag och en annan tjej tog täten,
trots att vi inte hade en aning om vart vi skulle,
eller kände varandra för den delen.
På festen mötte jag Matilda, världens sötaste tjej,
och vi busade och dansade till klockan tolv.
Då sprang jag, fia och Agnes till bussen.
Den missade vi tio meter och gick sedan i
snöstorm till glashyttan.
Jag hade mascara i hela ansiktet, Fia fick köldskador &
Agnes var trött.

Jag sov som en kattunge till halv elva nästa morgon.
Brrrruuuuw.

1 kommentar:

agnes sa...

jaa, shiet asså. jag märkte ju inte ens när du klev av! sov som en klubbad säl på bussen, det var gött när man bekämpat världshistoriens kallaste natt. okej,okej jag överdrev, men det blir lätt så med lite alkohol i kroppen. man kommer på lite underliga saker, som att man ska petta varandra och så, kul kul!
inte lika kul när man vaknar och undrar va fan man tänkte, puss va långt det blev det här. jag är så glad över att få skriva något annat än på min Book fucking report on fucking fitt english!!
älskar dig lollobella