måndag 15 februari 2010

15 februari 2010.

Jag har gjort en liten låda med en lapp på allt jag ska plugga på lovet.

Idag på lunchen hittade jag en ljusrosa klänning med tekannor på.
finfinfint.

Åkte hem från sista lektionen, men även när man är sjuk måste man vara effektiv.
Den senaste två timmarna har jag:

-Börjat skriva på mitt reportage
-kompletterat i loggboken
-skrivit om rawformat
-organisera mina dokument på datorn.
-städat mitt rum
-skrivit ett pyttebrev till Karin.

Helt sjukt nu i efterhand,
varför ligger jag inte i sängen?


4 kommentarer:

nellööö sa...

HELT sjukt. ofta sån duktig och effektiv. du ska ju ligga i sängen och dö lite :(

FAVORITLOUISE sa...

jag dör lite framför datorn istället.
Hoppas texten inte var alltför kul, missade jag mycket?

Anonym sa...

Att göra en låda med en lapp med en lista på vad man ska plugga är ett typexempel på hur man kan smita från att plugga. Men jag brukar göra något helt annat istället, typ kolla på film... :P

FAVORITLOUISE sa...

Ja..
Sånt är jag jättebra på.
i förgår sorterade jag bland mina kalasbyxor..
haha.