söndag 9 januari 2011

Summering och förhoppningar.

Sammantaget var 2010 två år.
Den första delen var jag olycklig, tråkig och väldigt instängd.
Jag visste inte varför och visste inte vad jag skulle göra åt det.
Lyckligt ovetandes.
Sen kom vändningen. Den lyckliga vändningen.
Jag började leva igen, göra saker och umgås med folk.

Jag hade världens vackraste höst och världens finaste avslut.
Personer att tacka är Annie, Karin och Kakis &
Göteborg såklart.
Kära Göteborg.

2011 är ett förändringens år.
Mycket kommer hända och inte bara för att jag är öppen för det,
utan vi tar studenten och den grund som kallas säkerhet rycks ifrån våra fötter.
Första delen kommer vara mycket plugg, kärlek och fest.
Andra delen är oskriven.
Men snart ska högskoleansökningarna in &
jag måste verkligen prata med min syo.

Puss!

Inga kommentarer: